stichting-angelus-custos
  • U kunt zelf uit eigen kring mensen aandragen die (financiële) hulp nodig hebben;
  • U kunt gebruik maken van de ANBI-status van de Stichting;
  • U heeft volledig toegang tot de kluis van de Stichting;
  • Indien gewenst, krijgt u een vermelding in het jaarverslag van de Stichting.

Wij kunnen voor u kosteloos een overeenkomst opmaken tussen u en de Stichting voor een periode van vijf jaar.

U heeft dan geen aftrekdrempel en aftrekplafond en uw gift is jaarlijks aftrekbaar tegen maximaal 52%. Voorbeeld: een schenking van € 1.000 kost u dan netto € 480 (bij toepassing van het hoogte tarief). Neemt u vrijblijvend contact op via de e-mail, ook om alles in orde te maken bij interesse.

In bovenstaand voorbeeld hebben we een berekening gemaakt waarbij het inkomen in box 1 belast wordt tegen een belastingtarief van 52% (de hoogste tariefschijf). Het daadwerkelijke belastingvoordeel hangt onder meer af van het inkomen, persoonlijke omstandigheden en de belastingtarieven in het betreffende belastingjaar. De belastingtarieven en de aftrekmogelijkheden kunnen (jaarlijks) wijzigen.